dissabte, 20 d’octubre del 2018

Badocs farcits de pernil i formatge de cabra

Flors de carabassó (badocs)
Compartir l'estona del dinar amb els companys de feina aporta coses bones com la que us explicaré a continuació. És una estona per compartir, conèixer-nos els uns als altres, alimentar-se, carregar piles, descansar... Aquesta setmana tot dinant al coworking van caure per sorpresa a les meves mans aquestes flors de carabassó. Una companya de feina que té un hort fantàstic ens en va oferir i vaig acceptar-les. La veritat és que no n'havia cuinat mai i per tant, la primera impressió al tenir les flors de carabassó a les mans va ser d'incertesa en pensar com quedarien. Però aplicant la premissa que la vida ens dóna sorpreses cada dia i que ens cal afrontar-les, assumir riscos i afrontar els reptes, em vaig posar a consultar d'altres receptes per Internet, i tot seguit em vaig posar el davantal de La Núria a la cuina i a cuinar s'ha dit! I ves per on que tant sols en el fet d'haver-ho intentat, per a mi ja ha estat un motiu de satisfacció. No feu el badoc i atreviu-vos a cuinar flors de carabassó un dia d'aquests. Cada dia hi ha coses per aprendre a la cuina (i a la vida)!

Què necessites?


  • 4-5 flors de carabassó per persona
  • pernil dolç
  • formatge de cabra (a talls o a rodanxes)
  • 4 cullerades de farina i aigua feda (per fer una tempura)

Com es fan?


1. Rentar i treure la cua de la flor i els pistils de l'interior de la flor de carabassó
2. Farcir les flors de carabassó amb el pernil i formatge de cabra
3. Arrebossar les flors amb la tempura
4. Fregir les flors de carabassó en una paella plena d'oli calent
5. Deixar-les damunt d'un tovalló de paper just abans de servir perquè absorbeixi un moment l'oli fregit.

BON PROFIT !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari: