dilluns, 28 de maig del 2012

Cors de galeta

Galetes "bateig Xènia"

"Aquest mes de maig hem batejat a la Xènia i tenia ganes de preparar un record personalitzat i ben original. Un dia, tot mirant aparadors per Vic, vaig veure unes galetes en forma de piruleta i em vaig dir que podria ser ben original un record com aquest. Després de molt rumiar-hi i endinsar-me en aquest nou món tot navegant per Internet, vaig decidir tirar endavant aquesta idea i finalment en van sortir uns cors de galeta i unes piruletes d'ós ben originals que van sorprendre gratament a tothom! La veritat és que ja tinc ganes de repetir-ho ben aviat." [I un gràcies a la meva mestra, la Romina, que em va fer una màster class impressionaaaaaant!].

Pasta

QUÈ necessites?
200g de mantega (tova, a punt de crema)
150g de sucre
2 ous
1 cullerada sopera d'essència de vainilla
450g farina normal
1/2 cullerada petita de les de postres (polvos Royal)
3 o 4 cullerades soperes de llet (opcional, segons a quantitat d'aigua dels ous)

COM fer-la?
  1. Batre mantega i el sucre.
  2. Afegir els ous un a un i l'essència. Batre de nou.
  3. Incorporar la farina i els polvos Royal. Formar una pasta molt fina. Deixar reposar a la nevera 30'.
  4. Estirar-la al gruix que es vulgui. Fornejar a 180ºC. És important que no quedin massa daurades (sobretot, quan es fa per galetes, millor que quedin blanquetes). 
Glassa
  
QUÈ necessites?
1 clara d'ou
3 cullerades de suc de llimona
sucre llustre (mínim 250g) 
Tint (pots de tint amb el color escollit)
Decoració (pots amb la decoració: cors, cagarrines de xocolata, etc.)

COM fer-la?
  1. Batre tots els ingredients molt amb la batedora. 
  2. Separar la glassa en pots amb tapa hermètica en funció de la quantitat de colors que es vulgui utilitzar (a més del blanc)
 BON PROFIT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari: