dimecres, 4 d’abril del 2012

Inauguro el meu blog de cuina

La Núria a la cuina... Així l'he titulat.
Això dels dolços em ve de lluny. Sempre m'he considerat una bona llaminera i recordo com si fos ahir les piruletes de la iaia per quan anàvem de vacances, la crema catalana, els flams d'ou, el flam de coco i de pinya que feia la mare, la rajola de xocolata de mitja tarda, les llaminadures de la botiga dolça... Més endavant, a més de menjar-ne, vaig començar a animar-me i a fer algun pastís per celebrar sants i aniversaris: el tiramisú, el pastís de formatge... I anys després, l'estada amb la madame Nicole i l'aprenentatge de la bouche de Noel que va impactar a més d'un el primer cop que van veure-ho. Al final, m'he convertit en la pastissera de la casa i quan hi ha alguna celebració, una servidora s'encarrega d'endolcir la part final de l'àpat.
La cuina i els dolços em diverteixen i em donen satisfacció al paladar i al cor quan veig que la família i els amics en gaudeixen. Tan sols això em fa feliç.
La meva passió pels dolços i el fet que molta gent em vagi demanant que els passi alguna recepta, m'ha animat a crear el meu primer blog. D'aquesta manera, els tindré publicats i tothom qui vulgui podrà consultar les receptes i provar-les!
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari: